Sponsoring

M.H.C. Almelo krijgt flinke steun van sponsoren. Ieder jaar verheugen wij ons op de steun van vele bedrijven en privé personen. Sponsoren nemen een belangrijke plek in. Voor sponsoring geldt de spelregel: een win-win situatie voor ondernemer én voor de club.

Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat er leden/ouders zijn die het leuk en nuttig vinden hun kinderen en de teams waarin zij spelen, of waarin zij zelf spelen, te ondersteunen met een wedstrijdtenue, een trui, een trainingspak, stick-tas, etc. Het ziet er mooi uit en geeft een goede, leuke en professionele uitstraling.

Sponsoring van een team, of van shirts of kleding, is alleen mogelijk in combinatie met een sponsorvorm voor de club (zie sponsormogelijkheden pdf). Neem altijd vooraf contact op met de sponsorcommissie om dit te bespreken. Zo komen wij op voor de belangen van de club en haar leden, maar ook voor belangen van bestaande sponsoren.

Om het beeldrecht van M.H.C. Almelo te beschermen mag ons logo alleen onder voorwaarden gebruikt worden. Dat geldt ook voor team- en wedstrijdkleding. Het logo mag alleen gebruikt worden met toestemming van het bestuur of de sponsorcommissie.

Teamkleding zoals bijvoorbeeld truien, trainingspakken, jasjes die in teamverband gedragen worden, moeten, indien voorzien van het M.H.C. Almelo logo, worden aangeschaft via Intersport Twinsport.

Alle officiƫle club kleding van M.H.C. Almelo is exclusief te verkrijgen bij Intersport Twinsport in Hengelo.

Een overzicht van de mogelijkheden vindt u aan de rechterzijde onder de knop SPONSORMOGELIJKHEDEN.

Heeft u vragen over sponsoring of wilt u zelf sponsor worden, neem dan vooral contact met ons op via [email protected]