Verlenging sponsorcontract Volvo Harrie Arendsen

30-1 Nieuws

Succes bereik je samen!

Verlenging sponsorovereenkomst Harrie Arendsen
Recent heeft Volvo Harrie Arendsen haar sponsorovereenkomst met onze club wederom verlengd. De komende 2 jaar kunnen we weer rekenen op hun steun.
En dat niet alleen, ook worden ze één van onze veldsponsoren!
We zijn ontzettend trots op deze samenwerking, juist in deze tijd.

Door de mooie samenwerking tussen Volvo Harrie Arendsen en MHC Almelo kunnen we ook gebruik maken van de Volvo Clubbonus.

Wat houdt de Volvo Clubbonus in?
Wanneer je als lid van MHC Almelo (of als ouder van) een nieuwe Volvo aanschaft of leaset bij Harrie Arendsen, stort Volvo Cars Nederland het prachtige bedrag van
€ 1.000,- en bij een Volvo Selekt Occasion € 500,- in onze clubkas!

De Volvo Clubbonus heeft geen enkele invloed op de aanschaf- of inruilwaarde en is uitsluitend van toepassing op hockeyverenigingen die een structurele sponsorovereenkomst met de Volvo-dealer hebben. Kortom: de Volvo Clubbonus is een schitterende win-win situatie: de rijder geniet van zijn of haar nieuwe Volvo en de hockeyvereniging plukt de smaakvolle en financiƫle vrucht.
Hoe mooi is dat?

Ja, ik wil een Clubbonus voor mijn club bemachtigen!

1.Koop of lease een nieuwe of gebruikte Volvo bij Harrie Arendsen.

2.Vul samen met de verkoopadviseur het overdrachtsformulier in.
Zo weet Volvo Nederland voor welke hockeyclub de Clubbonus bestemd is.

3.Volvo Car Nederland keert het bedrag uit aan jouw hockeyclub.
Dit is € 1.000,- bij een nieuwe Volvo en € 500,- bij een Volvo Selekt Occasion.
Heb je vragen? Neem contact op met onze sponsorcommissie.