Tijdelijke actie van Intersport Twinsport 10% op hockey assortiment

10-8

Om gelijk even met de deur in huis te vallen willen wij graag de CLUB APP weer onder de aandacht brengen. Ons spaarsysteem is natuurlijk nog steeds actief maar wel even aan ieders aandacht ontsnapt. Uiteraard is dat erg zonde voor al jullie leden (die sparen namelijk 2,5 % op alle aankopen) en voor jullie als club (alle geregistreerde leden sparen OOK nog eens 2,5% voor de club).

Wij hebben dit jaar speciaal voor al jullie leden een te gekke kortingsactie, namelijk:

Op vertoon van de Intersport Twinsport Club app ontvang jij 10% korting op het gehele hockey assortiment tot en met 30 september 2022. in een van de 16 Intersport Twinsport filialen! Om van deze aanbieding te kunnen genieten moet je alleen nog maar de CLUB app te downloaden en zich als lid aanmelden van onze vereniging. Gebruik de link hieronder. Er is voor toegang tot de vereniging een wachtwoord nodig. Dit wachtwoord hebben jullie ooit al eens van mij ontvangen per mail.

10-8-2024 Bijlage