Volvo clubbonus

5-2 Nieuws
Wat houdt de Volvo Clubbonus in?
Wanneer (de ouder van) een lid van een gesponsorde hockeyvereniging een nieuwe Volvo aanschaft of leaset bij een erkende Volvo-dealer zoals Harrie Arendsen, stort Volvo Cars Nederland het prachtige bedrag van € 1.000,00 in de clubkas.

Wanneer (de ouder van) een lid van een gesponsorde hockeyvereniging een Volvo Selekt Occasion aankoopt dan zal de club het bedrag van € 500,- gestort krijgen.

De Volvo Clubbonus heeft geen enkele invloed op de aanschaf- of inruilwaarde en is uitsluitend van toepassing op hockeyverenigingen die een structurele sponsorovereenkomst met de Volvo-dealer hebben. Kortom: de Volvo Clubbonus is een schitterende win-win situatie: de rijder geniet van zijn of haar nieuwe Volvo en de hockeyvereniging plukt de smaakvolle, financiƫle vrucht. Hoe mooi is dat?

Wat moet u doen om voor uw club een clubbonus te bemachtigen?
Stap 1:
Koop of lease een nieuwe of gebruikte Volvo bij Volvo-dealer Harrie Arendsen.

Stap 2:
Vul samen met de verkoopadviseur het overdrachtsformulier in.

Stap 3:
De hockeyclub ontvangt €1.000 van Volvo Car Nederland bij een nieuwe Volvo en €500 voor een Volvo Selekt Occasion.

5-2-2024