Tenue

M.H.C. Almelo heeft een officieel en prachtig tenue. Het tenue is het blauwe clubshirt met badge, een zwarte broek of rok en witte kousen.

Het uit-shirt is wit. Neem naast het blauwe clubshirt altijd een wit shirt mee naar wedstrijden.

Bij uitwedstrijden staat soms aangegeven dat je een uit-tenue aan moet. Let ook op of je gelijk kleurende kousen hebt! Het automatisch verschijnende "Let op uittenue - ja" maakt namelijk geen onderscheid tussen een shirt en de kousen.

Voor een team van een bezoekende vereniging geldt dat het zich moet kleden in een shirt/blouse en kousen waarvan de kleur duidelijk afwijkt van die van shirt/blouse en kousen van de ontvangende partij (Bondsreglement A.7 Wedstrijdkleding en Spelersuitrusting).

In de clubshop is alle kleding verkrijgbaar. Alle officiĆ«le club kleding van M.H.C. Almelo is exclusief te verkrijgen bij Intersport Twinsport aan Het Plein te Hengelo (bij Ikea).

Wist je ook dat je extra korting kunt krijgen op onze clubkleding bij Intersport Twinsport? Vraag dan de CLUB pas aan! Je spaart dan 2,5% op bijna al je aankopen Bij Intersport ook niet hockey gerelateerde artikelen en bovendien steun je daarmee ook MHC Almelo. Laat bij de kassa altijd je CLUB APP zien.

Helaas is het niet mogelijk om via de website van Twinsport te bestellen, u moet fysiek naar de winkel in Hengelo.

Het Intersport CLUB programma

Intersport heeft een CLUB-programma. Dit houdt in dat je bij bijna op al je aankopen kunt sparen voor korting op je volgende aankoop bij Intersport.

Om te sparen heb je geen plastic pasje meer nodig, maar de Intersport CLUB-app. Om maximaal te kunnen profiteren van alle voordelen is het van belang dat je de IntersportCLUB-app download. Deze app is gratis te downloaden in deGoogle Play storeen deApp store.

Als CLUB-member geniet je dan onder andere van de volgende voordelen:

Je spaart 2,5% CLUB-saldo op al je aankopen.

Je ontvangt exclusieve acties en aanbiedingen.

Je bent altijd op de hoogte van de laatste product releases en nieuwste collecties.

Wat is er dan zo bijzonder aan deze app voor MHC Almelo?

Als de leden zich ook nog lid maken in de CLUB-app van jullie club, wordt er op elke aankoop ook nog eens 2,5% gespaard voor de club!

Dus aan het einde van elk jaar komt er een gespaard bedrag vrij voor de club om die te kunnen investeren in goederen voor de club.

Leden van de groep MHC Almelo ontvangen 20% korting op de clubcollectie

Om lid te worden van de groep heb je een wachtwoord nodig. Dat wachtwoord is op te vragen bij: [email protected]